Time to go

Blir verkligen inte många blogginlägg om dagarna nu, men ni får helt enkelt stå ut med det. Vilka ni nu är som läser.. Jag undrar verkligen vad som får folk att läsa min blogg? Den är ju inte ens rolig att läsa? Men men, och jag antar att det inte är många av er som vågar kommentera så att jag vet vilka ni är?

Nej nu ska jag gå och möta Maggan strax. Ska handla lite på Maxi och sen hem till henne och käka tror jag det är tänkt. Sen lite senare så kommer väll A-S och hämtar upp oss och så bär det av till Anna då. Hoppas att ni andra också får en trevlig måndagskväll nu då, ciao!



 

Kommentarer
Linus säger:

du vet vem jag e ^^

2009-02-23 | 20:36:16
Bloggadress: http://www.hilbus.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback