Tisdag

Gårkvällen blev riktigt mysig. Käkade som sagt hos Malin först innan A-S hämtade oss och så bar det av till Anna. Där blev det till att chilla i flera timmar med vattenpipa, en liten dokumentär-film, popcorn och en massa snack. Så mysigt så! När det var dags att bege sig hem från Anna ville varken jag eller Malin åka hem, så vi blev avsläppta uppe på djurgården (far away from home med andra ord) och tog oss en promenad hemåt istället. Men magarna kurrade, så när vi närmade oss slutmålet så bestämde vi oss för att gå hem till mig och laga lite mat, sådär mitt på natten.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Sovit länge, lagat god mat, läst en massa i Män som hatar kvinnor och bara degat. Härligt härligt, verkligen skönt med lov då man bara kan slappna av! Visst har jag en hel del plugg jag borde ta tag i, men äsch, det kan vänta ett tag till.


Snyggingar i turbaner

Ett mindre charmigt kort på mig kan ju slängas in också.

Anna-Sofia :)

Louise var minsann glad hon!

Kommentarer
Leslie säger:

ni dåg ut att ha roligt! mumsigt med vatten pipa, vad var det för smak?

2009-02-25 | 12:26:40
Bloggadress: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback