Tisdag

God morgon!

Sovit gott? Inte jag iaf kan jag ju säga. Haft en mardröm där jag höll på att brinna ihjäl inne i ett hus och sen vaknade jag runt 5-6 imorse och hade riktigt svårt att somna om. Inte kul. Tur att jag har lång sovmorgon idag iaf så att jag hann sova ett par timmar till.

Dock mådde jag ännu sämre idag när jag vaknade. Känner mig fortfarande lite smått yr och halsen är värre. Gaah, jag vill inte bli sjuk!! Hoppas verkligen inte att det bryter ut ordentligt, utan att det går över väldigt snart..

Men nu börjar jag bli riktigt hungrig, så det är nog dags för mig att kila ner och käka lite frukost tror jag minsann. En stooor kopp varmt te med en massa honung i ska jag ha iaf! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback