Torsdag


Tjena tjena! Kom
precis hem från skolan, har varit en lååång dag. Hatar när man börjar 08.20 och måste kravla sig upp ur sängen innan solen gått upp. Men upp kom jag iaf och skoldagen var tråkig. Hade ett prov på sista lektionen, gick faktiskt hyfsat bra ändå med tanke på att jag bara läste lite i boken igår innan Grey's Anatomy började.

Om en stund ska jag traska iväg till stationen och möta Maggan där. Ska dra till Karlstad en sväng är det tänkt. Kika lite i affärer och sen vid 17.00 ska jag på min andra jobbintervju här i livet. Jag satsar hårt på det här med att få jobb nu sörrni, jag ska allt ta tag i mitt liv och fixa lite stålar till kontot. Dock måste jag ju faktiskt jobben också, vilket inte direkt är det lättaste..

Kommentarer
Daniel säger:

Vad söt!

2009-02-20 | 08:56:41
Bloggadress: http://danielfagerholm.webblogg.se/
amanda säger:

vilken fin header :)

2009-02-20 | 15:58:16
Bloggadress: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback