Torsdag

Usch, redan torsdag idag.. Lovet har gått alldeles för fort! Högen med skolböcker har jag inte orkat ta tag i än heller. Bra gjort, jag vet. Nej, skolan på måndag är verkligen inte något jag ser fram emot. Skulle vara skönt med en vecka ledighet till, eller två.

Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än att packa ihop mina saker hos mamma och sen förflyttat mig hit till pappa. Att packa ihop sina kläder måste vara bland det tråkigaste som finns, eller att packa upp dom. Det är ju nästan ännu värre, och väskorna brukar stå i cirkus en vecka här hemma innan jag orkar packa upp allt.

Senare idag blir det iaf filmmys hemma hos Louise. Ska se Det Okända, som ska vara bra och läskig med alla tjejerna. Det ska bli så mysigt så. Så nu håller jag på och laddar ner filmen. Eller nej, jag skojade sjävlklart, sånt sysslar ju inte jag med! Herregud!

Kommentarer
J. säger:

Fin blogg :)

2009-02-26 | 20:52:00
Bloggadress: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback