Torsdag

Torsdag idag då, och nu sitter jag här i biblioteket på skolan och har håltimme. De andra som också har hål nu är ute på egna äventyr runt om i staden för tillfället, så jag har bara datorn som sällskap just nu. Lite småtrist sådär. Mår förresten piss idag. Vaknade och hade dyngont i halsen, inte kul! Är alldeles yr och matt också.. Men det går nog över snart får vi hoppas.

Sen efter skolan vet jag inte om Maggan och jag ska fixa ihop lite Alla hjärtans dag-lådor som vi säljer nu kanske. Efter massreklamen vi gjort här på skolan så borde vi ju tjäna ihop några tior nu iaf. Haha.

Nu sitter jag och letar efter nån bra dikt på engelska som jag ska ha med till lektionen imorn. Går inge vidare bra dock, ingen som vet nån fin engelsk dikt att tipsa om? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback