Zombievarning

Jaa, då var denna dag snart över. Skönt! Behöver verkligen sova just nu, är enormt trött och min mage är fortfarande inte okej. Seg är verkligen ett bra ord för att beskriva denna dag. Jag har verkligen varit sjukt seg och bara gått omkring och sett ut som en zombie. Med fett och tovigt hår (ja du ser ju på bilden brevid..) och gårdagens kläder. Uh.

Men har nyss tagit en låååång och varm dusch iaf, så nu känner jag mig fräschare igen. Har på mig nytvättade sovkläder och ska nu krypa ner i sängen med helt nya påslakan och underlakan. Är inte det bland det skönaste som finns? Åh vad lockande det ser ut.. Nej nu ska jag gå och lägga mig och sova i mååånga timmar. God natt!

 

Kommentarer
Nadine säger:

Godmorgon! :)

2009-02-09 | 08:07:35
Bloggadress: http://nadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback