130109

Hallå hallå!

Har inte suttit vid datorn förens nu, därav ingen bloggning hittils. Började skolan vid halv 12 idag, och det var riktigt skönt att få sova länge. Började en ny kurs idag också, rättskunskap. Tror den kan vara lite småintressant sådär faktiskt. Sen efter skolan så har jag lagat lite mat (okej, jag la in en Billys pan pizza i mikron.. men det räknas väll ändå?) och varit med pappa och handlat lite på Maxi.

Resten av kvällen blir det nog bara att ta det lugnt. Ska fortsätta läsa lite i Män som hatar kvinnor tror jag, och även läsa nyaste numret av Veckorevyn som jag fick hem idag. Var med i en undersökning för några veckor sedan, och som tack för det så fick jag 3nr av Veckorevyn. Tackar tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback