90210


Malin kom ju hit
igår kväll för att ha ett litet serie-maraton med mig. Vi låg i sängen och kollade på några avsnitt av 90210 och dippade grönsaker och chips. Riktigt mysigt! Sen när hon gick hem så började jag kolla på Madagascar 2, men jag blev så grymt trött så jag orkade bara se halva. Så resten har jag precis kollat klart på nu :)

Jaa, vad händer idag då? Ska först och främst sätta på bra musik och sätta igång och städa mitt rum. Sen vet jag inte riktigt vad jag gör resten av dagen, kanske går ut på en promenad eller något. Måste ju ändå förbi mamma och hämta cykeln.. Ikväll ska jag iaf träffa brudarna för en tjejkväll hos Louise!


När jag vaknade i förmiddags och kollade ut genom fönstret så var det en rätt rolig syn jag såg. Änder från alla håll och kanter vandrade mot våran gård. De på bilden ovan är bara en liten liten del av alla änder, de flesta var utanför gården när jag tog kortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback