Äntligen fredag

Imorse var jag verkligen riktigt irriterad. Började med att jag snoozade för länge, sen gjorde jag mig iordning och sen visade det sig att klockan var för mycket för att jag skulle hinna äta frukost. Utan frukost så funkar verkligen inte jag, så det var riktigt jobbigt. Men det var bara att stressa iväg till skolan med tom mage.. När jag kommer fram så är det första jag fick höra att "Religionen är inställd!". Gaah, irriterande!

Men men. Så istället för att bara sitta och uggla i skolan och vänta på nästa lektion så packade vi ihop oss i Johannes bil och drog till Donken eftersom att en del var sugna på glass. Efter det hade jag bara en lektion då jag satt vid datorn och skrev lite.

Vid 12 ungefär så traskade vi iväg ner mot stan för att få lite käk i magen. Blev nachotallrik på Paus vilket var riktigt smarrigt! Satt där i ett flertal timmar och pratade och kollade på folk :)


Johannes och Louise i bilen upp till McDonalds :)

Maggis på Paus

Anna panna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback