At school

Goddagens! Sitter i bibblan på skolan just nu och letar efter lite ekonomi-artiklar som jag ska berätta om imorgon på första lektionen.. Hittar verkligen inget intressant överhuvudtaget, så jag får väll bara ta första bästa eller något. Ska alldeles strax ha matte C, vilket är rätt okej eftersom att de lektionerna brukar gå fort. Fast det vi håller på och räknar nu förstår jag verkligen inte..

Sen idag har jag inte så mycket planer, förutom ridningen ikväll då. Det ska bli kuul. Nej men hoppsan vad klockan var mycket, nu ska jag knalla iväg till brudarna. Ciao!

Kommentarer
Lizzie säger:

Gus Så snygg Banner vart Gör man sånt ? Najs Blogg ochså :D Kram

2009-01-14 | 13:21:23
Bloggadress: http://Coldwinterlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback