Eran favorit är tillbaka

Nu äntligen är jag hos pappa igen och har en dator så att jag kan blogga! Antar att det är många där ute som suckar av lättnad nu när ni äntligen får lite att läsa här! Eller inte. haha.

Inte för att det hade blivit så mycket bloggande de senaste dagarna även om jag haft en dator, det har nämligen inte direkt hänt någonting om dagarna. Jag har varit riktigt förkyld och bara legat framför tv:n och surplat te hela dagarna långa. Men igår mådde jag lite bättre, och eftersom att jag var sjukt trött på att vara hemma så drog vi ihop en myskväll hos Anna. Blev som så att jag, Malin och Anna käkade godis, kollade på Alla vi barn i Bullerbyn och tjatade. Sen kom även lille Maud dit, och efter ett tag drog vi till Charlies för att få i oss lite nyttig och näringsrik mat. Gött var det iaf.

Nu ska jag börja plocka upp alla kläder som ligger i väskorna här. Jobbigt, men måste väll antagligen göras.. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback