Första skoldagen

God morgon!

Jag gillar verkligen inte att gå upp innan solen har gått upp. Det blir ju så grymt mycket svårare att komma upp då. Och så var det så varmt och skönt under täcket imorse, vilket gjorde det ännu svårare att masa sig upp.. Men tro det eller ej, jag snoozade faktiskt bara i en kvart imorse! Det är nog rekord!

Alldeles strax ska jag ta och traska iväg den korta biten till skolan.. Gah, jag vill inte! Tror att jag har internationell ekonomi nu på morgonen, får se om det är kul. Men blöhöö, jag vill verkligen inte sitta där i skolan igen och lyssna medans läraren går igenom något.. Jag orkar inte! Men bara ett halvår kvar nu innan jag tar studenten, så det är bara att hålla ut!

Kommentarer
pech säger:

jag börjar också skolan idag, usch! :(

tycker vi borde ha jullov i minst 4 veckor. ;)

2009-01-08 | 08:50:40
Bloggadress: http://ppech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback