Frukt och choklad

Det blev visst ingen dammsugning för mig.. Orkade verkligen inte ikväll. Men om nån känner sig lockad att tjäna en tia så är det bara att komma hit och städa lite! Istället gick jag ner och fixade lite banan, clementin och mango och smälte lite 70%-ig choklad och satte mig i vardagsrummet brevid den öppna spisen som det brann så mysigt i och kollade lite på en film som gick på 3:an. Myspys.

Nu ska jag snart gå och göra mig iordning för sängen. Ska försöka somna i tid ikväll (vilket jag inte gjorde igår..) så att jag kommer upp imorgon bitti. Snoozade alldeles för länge imorse vilket gjorde att det blev lite stressigt, men det ska jag inte göra imorgon! Eller ja, jag ska försöka att snooza mindre än en timme iaf..

Namnam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback