God kväll

Kom precis hem efter en ännu en riktigt kul kväll! Började som sagt hos Malin med henne och Anna. Fixade lite käk och hade det riktigt mysigt där med levande ljus och allt. Dock kunde jag verkligen inte dricka idag, min mage var verkligen helt fucked up och tålde inte sprit. haha, men det kanske bara var bra? ;P

Sen på mastis var det skit kul. Var en hel del folk där, och aa, riktigt kul som sagt! Dansade en massa, massa, massa och blev riktigt varma. Fast det var grymt trångt på dansgolvet ett tag och ungefär halva mastis hade bestämt sig för att trampa på samma ställe på min högerfot tydligen. Och faaan vad ont jag har nu ska ni veta! Haltade hela vägen hem till, ööh, jaa vad han nu hette. Blev en snabb vistelse på en efterfest med lite folk. HAHA säger jag bara, kunde inte bli mer klockrent! Men sen skulle Anna&co iväg och bada, så då gick jag hem istället. Och nu sitter jag här och ska nog sova. Antar att ingen släst såhär långt, men godnatt iaf!

Bilder kommer imorn!

Kommentarer
Elsy säger:

hoppas att det är bra med dig. Kram elly

2009-01-11 | 10:36:49
Bloggadress: http://hodibodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback