God morgon!

Gud vad skönt jag sovit inatt, var verkligen riktigt trött när jag gick och la mig! Och hade det inte varit för att pappa och en till hade börjat snickra på huset så hade jag nog fortfarande sovit, råkade nämligen stänga av båda alarmen i sömnen eller något? Märkte iaf inte att de ringde..

Snart ska jag ta och gå iväg till skolan och ha lite engelska och sen matte. Efter skolan vet jag inte riktigt vad det blir, skulle ju behöva fixa lite med UF-företaget.. Sen är det ju ridning ikväll också, och innan det ska jag hinna packa också. Åker ju till London tidigt imorgon bitti!

Kommentarer
ida säger:

väldigt fin & trevlig blogg :)

2009-01-28 | 18:04:53
Bloggadress: http://idaaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback