Guest

Åhå ja, för alla er trogna läsare av denna blogg kan jag ta o berätta att Emma inte har någon dator jusst nu.. Så jag, Maggan gästar lite för att underhålla lite snäll som jag är. Emma har ingen aning om detta, men hon kan väl inte bli annat än glad över att ha en sån fantastisk vän.

Tjaa vad som hänt på sista tiden är väl inte så mycket mer än att det har gått och blivit nytt år. Hur detta firades går inte jag in på mer än att jag kan tala för både mig o Emma och säga att det var roligt =)

Så mycket mer kommer jag inte på att skriva, kan tala om att nu när det är lov ligger Emma o sover till 2 ungefär om dagarna seg som hon är... ;) tjing tjong o tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback