Hallå trogna läsare

Såg precis att Maggan varit inne och bloggat lite grand minsann! Haha. Och som hon sa så har jag ingen dator här hos mamma nu efter ett litet bråk, så det är därför jag inte kan blogga så mycket. Men syrran var snäll och lånade mig hennes i några minuter nu :)

Nytt år nu alltså, och nyår blev allt trevligt trots allt. Vi hade lite planer, men dom sket sig och jag var på dåligt humör efter samma bråk som gjorde att jag nu inte har någon dator.. Men som sagt, det ordnade upp sig tillslut. Var hos Martin först, sen gick vi till stan en snabbis vid 12-slaget och efter det hamnade jag och Malin hos Linus. Var kul att träffa de där grabbarna igen, så länge sen man såg dom nu.

Nu i dagarna händer det inte så vidare mycket. Jag sitter hemma och är lite smått förkyld. Dricker en maaaassa grönt te med olika smaker för att lindra det onda i halsen och kollar på tv och bara tar det lugnt.


A-S, Sophie och Frida

Jag, Frida och A-S

Malin och Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback