Hallå

Har varit riktigt dålig på att blogga idag, jag vet. Jag menar, klockan är ju snart halv 8 och jag har bara bloggat en gång! Katastrofalt dåligt ju. Nej men jag har faktiskt inte haft orken att blogga och inte heller något att blogga om idag. Har bara varit i skolan, där lektionerna var dö-trista och den sista var inställd. Soft soft.

Resten av kvällen ska jag iaf först och främst gå ut och ta in Alfons. Kom på att han varit ute och skuttat i några timmar nu.. Sen blir det en lååång och varm dusch med inpackning och ansiktsmask och hela köret. Ska nog ta och börja läsa Män som hatar kvinnor idag också, alla säger ju att den ska vara så bra :)

Kommentarer
Äna säger:

jo folk säger att den är skit bpra, men bered dig på att den är jävligt seg i början. nätr jag läst 150 sidor och det fortfarande inte hade hänt nåt så gav jag upp. men du lyckas säkert ta dig över den tröskeln ;) positiv jag är ;)

2009-01-12 | 19:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback