Hemma igen

Nu var jag äntligen hemma igen. Var som sagt i skolan där det var ett möte för alla treor om balen. Längtar så mycket! Sen hade jag även engelska vilket var trist. Efter skolan så gick jag, Malin och Anna ner på stan för att fika på Paus. Trevligt var det, och som vanligt så var det vi som satt där längst av alla. Efter paus blev det även lite ärenden gjorda, nu äntligen har jag fixat så att jag ska få ett visa-kort!

När vi var klara på stan så gick jag hem till mamma en sväng, drack lite te och läste tidningar och så där.

Nej men nu måste jag visst skynda mig, pappa tjatar. Ska ju hem till Anna och ha reggae-kväll. Lägger upp bilder från dagen senare! Ciao!

Kommentarer
lilalili säger:

Hoppas du får en underbar kväll!!! Jag ska bara njuta av att äntligen vara hemma och inte göra något alls!!!

Kramis

2009-01-23 | 18:52:48
Bloggadress: http://lilalili.blogg.se/
Tina säger:

hej jag kikar in :)

2009-01-23 | 22:58:48
Bloggadress: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback