Idag var det segt

Mår inte så vidare bra för stunden faktiskt. Har ont i huvudet och känner mig yr och har även lite småont i halsen. Inte så vidare trevligt det.. Så det är därför jag inte orkat blogga nått förens nu, utan jag har bara legat nere i soffan och druckit te.

Skoldagen var iaf som vanligt, tråkig. Började alldeles för tidigt (8.20) och slutade inte förens många timmar senare.. Fast det blev en liten biltur med Johannes (grattis till körkortet!) och Malin upp till McDonalds för att köpa lite glass på lunchen. Riktigt gottigt och välbehövligt var det! Så det gjorde att jag klarade av sista lektionen, rättskunskap.

Nu ska jag nog ta och lägga mig och läsa lite. Har inte orkat läsa så mycket i boken än. Eftersom att alla säger att den första halvan eller något är riktigt tråkig så känns den inte så lockande faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback