It can only get better

Nej den här dagen har inte direkt varit den bästa. Var grymt trött och seg i skolan och kanske inte på bästa humöret, och när jag kom hem blev det ju inte direkt bättre.. Så om ett tag ska jag gå och lägga mig och hoppas på att morgondagen blir bättre!

Och jaa, jag är 100% övertygad om att morgondagen blir bättre. Jag och Malin ska nämligen ses kvart i 8 imorgon bitti för att ta tåget till någon, för mig, okänd destination. Tågresan ska ta cirkus 3h, så det är ju en bit vi ska åka. Detta är alltså min födelsedagspresent som jag får i förskott av Malin. En dagsresa till någon större stad (hoppas jag ju iaf ;P) haha, och så ska jag även bli bjuden på mat på valfritt ställe (suuuuushi, för att jag vet att du älskar det Malin! moahaha). Ska bli så kul!

Malin och jag på tåget till Stockholm (och senare Arlanda -> Mallorca) för 2 år sen tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback