Jag vill inte vara sjuk längre!

Idag började ridningen igen för terminen. Så nyss kom jag hem från stallet efter en timme i sadeln. Hade Wendel idag ofc, och det var dressyr som gällde. Lite pigg var han allt eftersom att han inte gått så mycket än. Även Trick var riktigt pigg och körde igång en liten rodeo-show det första han gjorde på lektionen haha.

Men nu såhär efteråt så mår jag verkligen inte så bra. Kände redan när jag red att jag kanske borde stannat hemma idag. Fick nämligen den där "nu-spyr-jag-när-som-helst-känslan" igen.. Uuh, not so nice. Men nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas att jag mår lite bättre snart.

Ska förresten troligen börja rida på torsdagar också, i en rätt bra grupp så att jag utvecklas lite. Kommer känna mig så jävla sämst i den gruppen, men shit the same. Är inte säker än dock, men kanske.  Nej men nu ska jag duscha. Ciao!


Kommentarer
Cathie säger:

Aah, vad roligt :) Hoppas det går bra!

2009-01-09 | 17:17:11
Bloggadress: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback