Känn ingen sorg för mig ...

Kom hem för lite mer än en timme sen efter en riktigt bra dag. När jag knallade ner till tågstationen för att möta Malin tidigt imorse så hade jag fortfarande ingen aning om vart vi skulle, men en kort stund senare fick jag reda på att det blev - Göteborg! Så det var riktigt trevligt, jag älskar Göteborg och göteborska!

Väl där så kikade vi i affärer, åt pasta- och salladsbuffé vilket var riktigt gott och spanade på folk. Men tillslut var det dags att åka hem då, och jag tror att både jag och Malin slumrade till en stund på tåget. Var verkligen riktigt trött där ett tag. Och jag måste bara fråga er, är det nån mer som inte visste att det var en jordnöt inuti chilinötterna och trodde att de växte färdigkryddade och allt på träd? Haha, den där Maggan är bra smart ibland ;D

Nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt av Gossip Girl och dricka en kopp grönt citron-te. Mums!


Maggie på tåget ner :)

Maten var riktigt god..

..vilket gjorde Malin glad!

(här tänkte jag lägga upp en bild på en sovandes Malin, men det fick jag visst inte..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback