Kul kväll

Hallå där! :) Det blev en riktigt trevlig kväll igår. Började hos Anna som sagt, där vi gjorde oss iordning och förfestade. Sen var det dags att åka till stan och Mastis, där det till en början inte var så vidare många mer än vårat gäng. Haha, men vi hade det roligt ändå! Sen droppade det in mer och mer folk, och tillslut var det en hel del.

Det blev en hel del singstar, dansandes och snackandes under kvällen. Och otroligt nog så var det bara en som trampade mig på foten, och det gör inte ens ont idag! Vilken lycka! haha. Dock undrar jag vart i helvete de två röda tusch-strecken på mina jeans kom ifrån?!


Emma, Annie och Anna :)

Malin och jag

Hela glada gänget på mastis, förutom Malin som står bakom kameran :)

Sen blev det singstar! =)

Linnéa, Annie och Emma :)

Elinor, Amanda och Annie =)

A-S, Anna, jag och en liten bit av Maggan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback