Live your life

Ni skulle bara veta vad gott jag luktar just nu! Har precis smörjt in mig med nån LdB bodylotion som luktade riktigt härligt. Bara så att ni vet alltså. Ridningen var iaf kul idag. Sa till förra gången att jag inte ville ha Wendel idag (de andra i gruppen måste ju också få ha honom ibland ;P) så jag hade Lady Jump istället. Kändes faktiskt ovant att rida på nån annan häst.. haha. Hon var rätt seg, men go iaf. Dock var hon väll den lerigaste hästen i stallet.. Vi var tre stycken som stog och försökte få bort leran i en halvtimme innan vi började, ändå var det en massa kvar.

Aja, nu ska jag läsa lite artiklar till både ekonomin och rättskunskapen imorn. Trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback