Lördag

Trots att jag ändå gick och la mig ganska tidigt igår så sov jag till 12.15 idag. Så nu är jag riktigt utvilad efter att ha sovit över 10h. Innan jag gick och la mig så smörjde jag in mig med Dove Summerglow, och jaa, det blev ganska misslyckat kan jag ju säga.. haha, ni skulle bara se mina händer. Bara att hoppas att ingen ser det ikväll. Fast det är ju inte så starkt ljus inne på mastis och de flesta är väll inte direkt nyktra, så det är nog lugnt!

Nu ska jag snart ta och gå ner och laga lite mat, blir nachogratäng med avokadoröra till. Mums!

Kommentarer
Marica Rödebäck ~~ säger:

Haha, det där har jag också vart med om, fy fan vad illa det blev.. tror tillochmed det var samma produkt som du ... Hoppas det försvinner fort på dig.

2009-01-24 | 17:17:59
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback