Lugn helg

Denna helgen blir det faktiskt inget party för mig. Ska ju som sagt beställa lite från H&M, så nu måste jag försöka leva lite snålt. Så idag kommer Malin hit en sväng och så ska vi glo på 90210 är det tänkt, om nu datorhelvetet kan starta azureus nån gång.. Sen imorn blir det tjejkväll hemma hos Louise, vilket ska bli mycket trevligt! Godis, trevliga brudar och en maaaaassa tjatandes och skitsnackandes. Det vi är bäst på alltså!

Nej men nu måste jag försöka få lite ordning på den här dumburken så att jag och Malin kan få några 90210-avsnitt att kolla på. Ha en rolig fredagskväll!


Helmysig helg blir det! :)


Fan, nu blir jag ju partysugen när jag hör en techno-version av I kissed a Girl dunkandes på högsta volym från Marcus rum.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback