Måndag

Ännu en gång stressade jag som fan imorse för att sen komma till skolan och få reda på att lektionen var inställd. Men jag klagar inte, för hellre håltimme än lektion. Så istället för att ha lektioner från 9.20 - 15.40 idag så blev det en lektion mellan 10.35-11.50. Gött det.

Nu sitter jag och väntar på att Louise och Malin ska bli klara på gymmet, sen ska jag traska ner till stan och så ska vi gå och ta en fika på Paus är det tänkt. Härligt det. Och om ni undrar varför jag inte bloggar så ofta så är det för att min dator är kaputt nu. Pappa skulle formatera den igår, men datorn var verkligen helknas, så det funkade inte riktigt. Och jaa, nu har jag ingen fungerande dator för tillfället. Men fick låna pappsens en stund nu iaf :)

Kommentarer
emeliecarin säger:

Svar: Tack så jättemycket! Va glad jag blir! :D

2009-01-19 | 19:25:58
Bloggadress: http://emeliecarin.blogg.se/
Anonym säger:

mysig blogg du har =)

2009-01-19 | 19:58:14
Bloggadress: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback