Måndag

God morgon! Måndag idag då och nu har jag hela roliga veckan framför mig! Blir endast två dagar i skolan för mig den här veckan, skönt! För imorn blir det äventyr med Malin och på torsdag åker jag äntligen till London, vilket ska bli riktigt kul!

Denna dag känns väll kanske inte riktigt lika lockande, ska ju till skolan om ett tag och jag slutar inte förens 15.40.. Och inte är det några roliga lektioner heller, utan bara religion och svenska och vad det nu är mer.. Men men, det är väll bara att tänka på det roliga som kommer så ska jag nog stå ut!

 

Kommentarer
JnLmodels säger:

sv: tack tack :D Du har en hel del du med :)

2009-01-26 | 19:06:30
Bloggadress: http://jnlmodels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback