Onsdag

Måste bara börja att säga att jag hatar bloggar med musik som drar igång av sig självt, jag kan väll välja själv om jag vill ha musik på eller inte? Och ibland kan det ju vara lite svårt att lokalisera vart musikspelaren är på bloggen, vilket gör att det tar tid att stänga av musiken. Nej, sånna bloggar gillar jag inte! Var bara tvungen att säga det :)

Onsdag idag alltså, och snart har halva veckan gått. Skoldagen var väll lika trist som vanligt, tur att jag har roliga vänner iaf som livar upp den! Sen efter skolan har jag bara hållt på och plockat och grejat här hemma och käkat en fabulös måltid bestående av räknudlar. Det var inte gott och jag blev inte mätt. Nudlar är helt enkelt inget för mig längre..

Klicka f�r att st�nga bilden
Måste även säga GRATTIS till körkortet Louise! :D

Kommentarer
Frida säger:

Såna bloggar gillar ingen... utom de som har dem.

2009-01-29 | 10:02:11
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/oj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback