Onsdag

Gooood morgon allihopa!

Onsdag idag då, och inte många dagar kvar i skolan innan det är helg. Skönt! Igår hände som sagt inte så mycket, var bara här hemma och chillade. Låg och läste i första Twilight boken Om jag kunde drömma innan jag skulle sova och kunde verkligen inte lägga ifrån mig den förens den var utläst vid 2 inatt. Tur att jag har sovmorgon idag då, annars hade jag varit helt död idag om jag inte fått min långa skönhetssömn. Och boken var grymt bra. Läs den om du inte gjort det!

Idag blir det skola först nu då, engelska och matte som står på schemat. Sen vet jag inte vad jag ska göra under dagen, plugga? Njaa.. det känns inte så lockande.. Men ikväll är det dags för ridning iaf, det ska bli kul! Men nu börjar magen kurra, dags att få i mig lite frukost tror jag!

Kommentarer
twilight news säger:

Gillar du twilight? kolla då in min blogg :)

följ mig gärna genom bloglovin.com

2009-01-21 | 11:57:16
Bloggadress: http://twilightnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback