Önskelista

Sitter och skriver en önskelista på saker jag vill ha när jag fyller år. Än sålänge har jag inte kommit på så mycket mer än pengar, cheap monday jeans och smycken. Men listan lär bli myyyycket längre. Visst, det är 35 dagar kvar tills my birthday, men ändå. Det är ju så mycket saker jag vill ha som jag inte kan köpa själv. Måste ju spara lite pengar, och så ska jag ju till London om två veckor så då vill jag ju kanske kunna köpa något.

På tal om London så bokade vi flyg och hotell idag. Wiie! Hotellet låg vid Hyde Park ungefär, så läget är ju rätt bra och billigt och rätt fint var det också. Blir torsdag-söndag som vi är där, och jag längtar!

Nu ska jag ta och dammsuga mitt rum tror jag. Det ser förjävligt ut här inne. Usch på det. Sen ska jag belöna mig med frukt doppad i smält choklad framför TV:n. Ciao!

På klassresa i London 2006 :)


(ingen som kunde gissa vad bilden nedanför föreställer alltså? haha, dåligt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback