Reggae-kväll

Var lite stressad vid förra blogginlägget, så hann ju inte lägga in några bilder då. Men det kommer nu iaf! :) Var en riktigt mysig kväll hemma hos Anna. Hon, jag och Malin lyssnade på reggae (Bob och Ziggy är bäst!) och rökte vattenpipa så det stog härliga till. Försökte fånga rökringarna på bild, men det gick inte så vidare bra.. Aja, en riktigt mysig kväll var det som sagt, tack världens bästa brudar för det!

Blev en ganska tidig kväll idag också. Skönt, för jag är riktigt trött faktiskt. Och så lär det ju bli rätt sent imorn antagligen, så då är det ju skönt om man är lite pigg. Men nu ska jag gå och smörja in mig med lite Dove Summerglove så att jag ser fräsch ut imorn!


Anna och Malin :D

Sötaste vattenpipan döpt till Hassan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback