Seg söndag


Hittils har dagen
varit enormt seg. Orkar verkligen inte göra nånting. Skitväder är det ute, så jag orkar inte gå ut och gå. Inte för att jag skulle vilja göra det även om det var fint väder, så jäkla ont som jag har i foten idag. Nej men för att underhålla mig här inne ett tag så kan jag ju fylla i en lista;

1. Vad är ditt mellan-namn? - Victoria
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? - Jag vet inte riktigt, något som inte är lika vanligt som Emma kanske.
3. Är du i ett förhållande nu? - Nej
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - ----
5. Vem var du tillsammans med sist? - No one
6. Får man fråga varför det tog slut? - Nope
7. Har du haft ett seriöst förhållande? - Nej du, det har jag inte
8. Vem vet mest om dig? - Det är nog Malin skulle jag tro
9. Vad gör du på fredagskvällar? - Är med vänner, kollar på film, käkar eller något annat :)
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - Titanic är ju grymt bra, och Smala Sussie!
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - Nej
12. Har du någonsin varit full? - Jo, jag har ju det
13. Har du testat droger? - Nehe du, det har jag inte
14. Röker du? - Nån gång då och då så feströker jag väll lite.. Ska sluta med det!
15. Snusar du? - Nee, uuuh
16. Saknar du någon just nu? - Nja, inte direkt
17. Hur mår du idag? - Hyfsat. Är jäääkligt trött bara.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? - 1
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - Den 11 januari 2008 var jag hos tandläkaren, sen i skolan och sen hemma hos Louise :)
20. Bästa minnet från sommaren? - Napa och Göteborg, helt klart!
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? - Cypern
22. När var du där? - Nångång i juli i år
23. Är du rasist? - Nej, verkligen inte!
24. Har du helt svenskt ursprung? - Jo jag tror det
25. Om nej, vart kommer du ifrån? - ----
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? - Svenska är ju helt klart snyggast.
27. Ser du fram emot någonting just nu? - London i slutet av månaden ska bli kul!
28. Sköter du skolan? - Jorå, hyfsat iaf. Kunde väll vara bättre.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - Det var väll mest VG tror jag.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - MVG? Om det är poäng som menas så vet jag inte.
31. Vilket ämne var det? - Några olika.
32. Har du fått ig på ett prov? - Jo jag tror jag fick det på ett i högstadiet.
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - jag, Malin och Madde hade ju ett band, jag spelade balalajka! haha
34. Anser du dig vara intelligent? - Jo men ganska
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - 2008 var ett jäkligt bra år. Speciellt Ayia napa med Anna och Malin, those were the best days of my life.
36. Vilken va den värsta tiden då? - Hmm.. det var ett tag på högstadiet som jag hade en liten dålig period.
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? - Nepp, det har jag inte.
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - Nehe du, sånt sysslar inte jag med.
39. Har du haft sömnproblem? - Jo jag har ju problemet att jag sover lite för mycket.
40. Hur ofta gråter du? - Det är inte ofta det, men det händer väll
41. Vad gör du när du mår dåligt? - Ligger och ruttnar i sängen
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? - Jag brukar inte må dåligt
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - Vilka ex?
44. Vilken klass går du i nu? - Sp3a, tjalla lalla laa..
45. Vilken skola? - Brogårdsgymnasiet
46. Har du varit otrogen någon gång? - Nope
47. Har någon varit otrogen mot dig? - Nope
48. Är du stolt över dig själv? - Jarå, det är jag allt sörru
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - Åh, sånna frågor är så svåra. Men att jag är positiv och glad för det mesta?
50. Vad får du ofta komplimanger för? - Det brukar inte vara något speciellt. Men i fredags var det iaf för att jag tydligen dansade bra. haha
51. Har du lätt att få folk att skratta? - Nja jag vet inte riktigt
52. Cider eller öl? - Cider, helt klart!
53. Har du några talanger? - Jo kanske det, men inga som jag upptäckt än.
54. Vet du om någon är kär i dig? - Nej, det vet jag inte du
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? - Njaa, ibland.
56. Vad står det i ditt senaste sms? - Jag orkar verkligen inte resa på mig och hämta mobilen, så jag säger pass!
57. Hur lång är du? - 1,77 ungefär
58. Hur mycket väger du? - Jaaru, ingen aning. Men nått på 50 tror jag,
59. Vilken storlek har du på kläderna? - Small eller 36
60. Har du svarat ärligt? - Självklart!

Sådär, det var det. Riktigt ointressant lista, och om du läst hela så förtjänar du en applåd!

Kommentarer
Matilda säger:

fin header :)

2009-01-11 | 18:45:20
Bloggadress: http://mahuldan.blogg.se/
Matilda säger:

fin header :)

2009-01-11 | 18:45:23
Bloggadress: http://mahuldan.blogg.se/
Karin säger:

Oj oj nästan lite för långt för att orka läsa hela men jag lästa Nääästan hela

men herregud att du kan minnas vad du gjorde idag för ett år sen.

2009-01-11 | 18:48:39
Bloggadress: http://citronmellis.blogg.se/
Anonym säger:

svar: tack så mycket :D blir lika glad varje gång jag hör det!

2009-01-11 | 19:10:48
Matilda säger:

svar: tack så mycket :D blir lika glad varje gång jag hör det!

2009-01-11 | 19:10:54
Bloggadress: http://mahuldan.blogg.se/
Matilda säger:

svar: tack så mycket :D blir lika glad varje gång jag hör det!

2009-01-11 | 19:10:55
Bloggadress: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback