Skola och partaj

Det blev en kort skoldag idag, hade bara engelska som var såpass tråkigt att jag höll på att somna.. Sen efter skolan var jag med Maggis på stan en stund innan jag traskade hem. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Mest suttit här och lyssnat på musik eller kollat på tv.

Lite senare ikväll så blir det Arena trots allt med Anna, Alina och Sara. Ska fira Sara lite som fyller år idag! Så det blir nog kul. Ska gå ner och dricka lite te innan jag börjar göra mig iordning och så för kvällen. Men vad ska jag ha på mig egentligen?! gah, jag har ju inget i garderoben som jag vill ha!


Se så nyttig jag var idag! Knäckebröd med avokado och paprika och en smoothie till det!

Nyduschad och fräsch i barret är jag nu också ;D


Kommentarer
Vicke säger:

jag hoppas att du får en trevlig helg nu

2009-01-10 | 07:16:46
Bloggadress: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
johline säger:

shit vad gott!

2009-01-10 | 22:48:34
Bloggadress: http://johilnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback