Skola, stan och ridning


Ja så som rubriken
lyder, så har min dag sett ut. Var en ganska soft dag i skolan först. Sen vandrade jag, Malin och Anna ner till stan en stund. Provade lite kläder som var på rean (jo det är ju där jag har råd att handla..) och hittade en ganska fin klänning, men den var inte tillräckligt fin för att jag skulle köpa den. Tar ju inte så lång stund att kolla igenom affärerna här i stan, eftersom att det knappt finns några. Så efter ett tag gick vi hemåt igen.

Hann vara hemma ett litet tag och käka och så innan det var dags att sticka igen. Till stallet bar det av denna gång för lite ridning. Hade Sissi idag, och hon var lite småtrötter. Men det gick väll ändå hyffsat bra. Hade ju markarbete och gjorde lite bomövningar. Trots att vi bara var 5st idag så blev det lite smårörigt ibland och kollisioner var nära. Haha, man var ju tvungen att tänka ordentligt där ett tag på hur man skulle rida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback