Snoozare

Hallå! Blev visst
att jag sov rätt länge idag också.. Tänkte att jag skulle gå upp tidigt, så att jag kan somna tidigt ikväll. Men när jag vaknade vid 10 av att alarmet ringde så orkade jag verkligen inte gå upp, utan låg och snoozade till 11.40 istället. Alarmet ringde alltså 20ggr (har jag räknat ut lite snabbt sådär..) innan jag lyckades kravla mig upp.

Himla fint väder ute idag också, härligt. Kanske ska ta och gå en liten promenad, om det inte är alltför kallt ute. Sista dagen på lovet idag också, vilket känns jäkligt trist. Jag är verkligen inte ett dugg sugen på att gå upp tidigt imorn för att befinna mig i skolan vid 08.20.. Gaah, hur fan ska jag klara att komma upp så tidigt?!

Kommentarer
Emilia säger:

Jaha okej. tack så mycket. ja vet visst är dom lika. kolla in världens fulaste bilar som jag la upp nyss. haha

2009-01-07 | 13:06:21
Bloggadress: http://emiliadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback