Stel som en fiskpinne

Gaah, jag är hur stel som helst i axlarna och ryggen. Skulle verkligen behöva en massage just nu, någon frivillig? Please? ;D

Hur som helst, Anna kom ju hit förut idag då och även Malin kikade förbi ett tag. Så trevligt så. Käkade semlor, chillade och fifflade med Annas nya blogg och dess design. Jag var dock riktigt okreativ idag och kom inte på något snyggt, men den får duga som den är ett tag! Maggie stack när hon blev hungrig, och när det var dags för mig att käka svål, fläskfett och konserveringsmedel (korv med andra ord..) så åkte Anna också.

Nu sitter jag bara och grejar lite i Photoshop. Är ju så van vid CS2, men nu har jag CS3 istället så det blir lite rörigare för mig då. Haha. Men men, jag lär mig det väll snart antar jag!

Nej nu blev jag sugen på en kopp te.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback