Det största organet pysslas om


Ja såhär supersnygg är jag för stunden. Har en ansiktsmask i fejjan, och kan knappt röra på ansiktet. Känns som att jag kletat på ett lager gips.

Iallafall, jag försöker att använda ansiktsmask minst en gång i veckan, dock har jag slarvat lite med det den senaste tiden. Att jag lever som jag gör med en hel del fest, onyttig mat och knappt nån träning märks ju på huden. Så att tvätta ansiktet morgon och kväll, använda ansiktsmask då och då och käka en massa vitamin b5 är vad som krävs för att jag ska se fräsch ut. Det sistnämnd är förresten något utav det bästa jag köpt, för det har verkligen funkat för min hy och för många andra! Så det måste jag tipsa om till er andra som inte har så bra hy :)

Kommentarer
Emilia säger:

Var kan man köpa sånt där vitamin b5? på hälsokostaffärer eller fins det att köpa på tex ICA?

2009-01-07 | 11:39:29
Bloggadress: http://emiliadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback