Grattis till mig..

..som har namnsdag idag! :)

Har varit riktigt duktig idag och totalstädat mitt rum, ser bra mycket bättre ut nu måste jag säga! Är ju sjukt tråkigt att städa, men det var bara att kämpa på. Känns ju rätt gött efteråt ändå! Annars har jag väll inte gjort så mycket mer värt av dagen, men snart kommer iaf Anna och hämtar upp mig och så ska vi till henne och ha tjejkväll! Var så längesen vi träffades alla fyra nu, så det ska bli kul :)

Förresten, nån som ska med till London i början av nästa år för att gå på en 4 veckors bartenderutbildning? Jag är faktiskt riktigt sugen på att dra dit, skulle vara sjukt kul!


Göteborg förra sommaren :)

Kommentarer
Saga säger:

Söt blogg :) hur mår du.

2009-07-23 | 20:20:08
Bloggadress: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback