It ain't over 'til it`s over

Hallå igen :) Nu är jag hemma igen, vilket jag inte varit sen i fredags. Har haft en riktigt mysig helg iaf! Har inte gjort så vidare mycket, men som sagt, mysig har den varit.

Vad har jag mer haft för mig sen jag slutade blogga då? Hm.. Har ju badat och solat lite, varit på mastis och ätit, dansat regndans i spöregn, haft en assugig utekväll, hade en härlig kväll med bastu, matlagning och filmmys, sovit hos Malin med henne och Madde, spelat minigolf och ätit en hel del glass!

Men nu ska jag ta och rota igenom kylskåpet efter något ätbart, ciao!







Kommentarer
mmautildah säger:

fin blogg:)

2009-07-20 | 13:28:41
Bloggadress: http://matildaah.blogg.se/
Martina säger:

Följa varandra via bloglovin? I så fall skriv tillbaka till mig när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Ha en bra dag kram Martina

2009-07-21 | 13:59:54
Bloggadress: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback