Jag vill ta studenten igen!

Sitter här och dricker päron-loka och lyssnar på Band of Horses. Trevligt. Dock är jag lite bitter över att alla kanaler på tv:n försvann förut idag, och att musen och tangentbordet till andra datorn inte funkar. Det här med teknik alltså, det är ju bara skit. Men men, jag antar att jag överlever ändå! Har förresten varit duktig och varit iväg och handlat för ett tag sen, så äntligen har jag lite mat att äta i några dagar!

Och tillsist vill jag bara säga att det idag är 50 dagar sen vi tog studenten. Det var den både en av de lyckligaste dagarna i mitt liv och en av de sorgligaste. Men fan vad kul vi hade, sp3a, vilken superklass vi var! :)



Den 12 juni 2009 är en dag man inte glömmer i första taget!

Kommentarer
Anonym säger:

Hej

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett tandsmycke.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-tandsmycke.html



Var gärna med =)

2009-07-31 | 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback