Tisdag

Gick hem till Malin igår kväll där även Anna var. Satt och pratade om allt möjligt, men blev sen riktigt hungriga. Så då var det bara att åka till Maxi och handla lite och sen hem igen och laga mat! Blev en liten pastasallad, vilket var mycket gott. Satt sen kvar i köket med levande ljus och hade det mysigt och pratade om allt mellan himmel och jord. Tack för en trevlig kväll brudar!

Sen var det dags att åka hem, och som tur var fick jag sällskap inatt, är ju så läskigt att sova här själv med alla knarrande ljud från väggarna och allt. Men nu är jag iaf ensam igen, och ska väll ta och hoppa in i duschen nu och sen fixa lite mat kanske. Får väll bli potatissallad för tredje dagen i rad.. ;P

Bild från i vintras, på väg till mastis :)

Kommentarer
Anna säger:

Tack själv! =) <3

2009-07-28 | 15:21:27
Bloggadress: http://tolovelife.blogg.se/
moonzanna säger:

hej !

Tänkte bara tipsa om att du och dina läsare kan vinna ett helt valfritt armband ifrån Sveriges största armbandsshop Bracy.se på min blogg.



Titta bara in och välj ditt pris och låt mig veta vilket du önskar vinna !

Lycka till !



Kram Sanna



P.s vill du dessutom bli samarbetsblogg med Bracy.se så skickar du mig ett mail på [email protected] så skickar jag mer info om samarbetet.

2009-07-28 | 20:31:56
Bloggadress: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback