Mobillista

Mobil:


Bakgrund:



Ringsignal: The Larssons - Vi svävar fram

Meddelandesignal: Nån vanlig

Senast tagna bilden i fotoalbumet:

Malin utanför Maxi och våran present till Robin!

Bild nr 10 i fotoalbumet:

Madde på Mastis

Bild nr 20 i fotoalbumet:

Ute i Baggerud en solig dag :)

Senaste sms:et i inkorgen:
God förmiddag. Efter 6 någon gång skulle vi hitta på nåt. anna skulle höra av sig efter hennes träning!
Från Maggan för en stund sen :)

Sista sms:et i inkorgen:
Vad bra men vad sägs om fredag då? Louise, Malin och anna kan iaf då! :)
Från Linnéa för ungefär en månad sen

Sms nr 10 (bakåt, från senaste smset) i inkorgen:
Härligt! Då har du ett helt hus som du kan härja i alltså, vilken lyx! :) ska jag komma förbi och hämta dig när jag slutar då? :) Ta med någon bra film om du har ngn, annars får vi väll leta lite! puss puss
Från Mr.S igår kväll

Sms nr 20 i inkorgen:
Vart är du? ha ha :P
Även detta från Mr.S i lördags natt.

Sms nr 30 i inkorgen:
Kom ner och öppna då? :)
Från Anna-Sofia i lördags kväll

Sms nr 50 i inkorgen:
Då tar jag ett set, från mig, å så ett till, från dig då? Då blir det 2 stora, 2 mellan å 2 små.. Det räcker väll? Eller? ;)
Från Annie, i fredags.

Senast skickade sms:
Okej, blir kalas det! :)
Till Maggan

Sista smset bland skickade sms:
Okej, jag ska bara ta nån macka och så innan så är jag klar sen :) Du kan ju höra av dig när du nästan är på stationen då kanske? Puss
Till Mr.S

Kommentarer
Anonym säger:

Skulle du vilja vara snäll och rösta på en ridstövel som jag och min kompis designat? Vi tävlar om en resa till London! Gå in på länken och tryck sen på rösta. Vore verkligen supersnällt! www.ridstovel.se/?boot=1980



Ha en bra dag!

2009-07-27 | 14:11:01
Bloggadress: http://josephineli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback