1 år sedan

Onsdag, och ledig idag! Så härligt. Men vaknade rätt tidigt ändå, och skitväder är det så det går inte att ligga ute och steka idag minsann. Har bara degat runt för det mesta idag, suttit lite vid tv:n, suttit lite här, tv:n igen.. osv. Ska nog ta och gå ner och göra mig en kopp grönt te snart också, skulle ju vara gott :)

Förresten är det nu exakt 1 år sedan jag, Malin och Anna var i Ayia Napa. Jag saknar det så sjukt mycket och skulle göra vad som helst för att få vara där i år igen med vännerna. Sol, bad och party med de bästa, finns det något bättre? Åh, det var den roligaste veckan jag haft!





Kommentarer
annsan_s säger:

Ok, då såg jag nog fel. tack, ha en bra kväll du med..Kram

2009-06-03 | 16:47:46
Bloggadress: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback