Balen 2009

Måste ju slänga ihop ett inlägg om balen också så att ni som inte har mig på facebook kan få se lite bilder! Dagen började iaf med att jag åkte till frisören vid 12.00, sådär lagomt trött och sliten. Tog 2h för mitt hår att bli klart, och efter det åkte jag hem och låg på magen i soffan och sov.

Började gör mig iordning efter 4, och det blev riktigt stressigt. Bara att sminka mig fort, slänga på mig klänningen och fixa kameran innan det bar av till en fotograf för att ta lite kort. Sen skynda sig hem igen. Fredrik kom och hämtade mig direkt då, och en champagne-flaska öppnades innan vi åkte iväg. Var riktigt nervös innan vi skulle kliva ur bilen framför allt folk, trodde verkligen att jag skulle snubbla på klänningen och trilla ut. Men det gick allt bra!

Inne på statt var jag rätt segstartad, var nämligen riktigt bakis. Fy fan vad illa jag mådde ett tag! Blev iaf fotografering där inne, fick en massa god mat och det sjöngs en hel del sånger. Riktigt kul! Efter det gick vi ner och dansade loss på dansgolvet i våra balklänningar!

Vid 2 stängde det, och då var vi utanför ett bra tag. Gick tillslut iväg till Torggrillen där maten i princip var slut, fanns bara snusk-korv kvar, så då vandrade vi iväg till Statoil istället. Och fy faan vad gott det var med käk! Kom hem strax efter 4, och då var det bara att slänga av sig klänningen och hoppa ner i sängen! :)






Kommentarer
Cristal säger:

vacker klänning!

2009-06-17 | 07:05:22
Bloggadress: http://cristals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback