Fiske och ridning

Hallå hallå! Passar på att låna pappsens dator lite snabbt igen! ;P Kom iaf hem vid halv 2 idag, lagade lite god mat och åkte sen till Anna där även Madde var. Vi gjorde iordning lite deg och gick ner till hamnen för att fiska lite. Nappade himla bra faktiskt, och totalt fick vi väll upp cirkus 16 firrar. Jag fick även en stor jävla GÄDDA på kroken! Helvete vad chockad jag blev! Dock kom den inte med hela vägen upp.. :(

Efter några timmar cyklade jag återigen hem och bytte om och åkte sen till stallet för terminens sista lektion. Lekte hela havet stormar och hade lite stafetter. Lag Pippi (vi hade nämligen Lilla Gubben i vårt lag..), som jag var med i, vann självklart! Och Sissi som jag hade var riktigt taggad ett tag och hade riktigt svårt att stå still vid startlinjen.


Madde står och metar!

Inspektion av firrarna

Ja det var ju inga baddare direkt..

Kommentarer
Sandra säger:

Hejsan.

För ett tag sedan va du med och tävlade om en illustration av dig som ett stjärntecken hos mig. Jag ska börja med din bild nu. Förlåt att det tagit sådan tid, men det har varit mycket med skolan :/ . Skulle du kunna skicka en bild på dig till min mejl så fixar jag en bild til ldig så fort jag fått den. Kram Sandra

2009-06-17 | 22:11:03
Bloggadress: http://saandraj.webblogg.se/
hajk säger:

fan va kul ja vill också fiiiiiiska

2009-06-17 | 22:47:34
Bloggadress: http://hajk
Louise säger:

Åh, jag vill också fiska! :) Men ni fick ju i alla fall fisk ;)

2009-06-18 | 10:37:57
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback