Glad nationaldag!

Min dator har fått en massa virus, så internet fungerar inte riktigt för mig nu.. Blir inte mycket bloggande då alltså. Jag hatar den där jäkla dumburken, jag vill ha en ny, rosa och fin!

Igår blev det iaf mastis med en del av klassen för att äta tacobuffé, riktigt gott! For hem till Anna efter det dit även grabbarna kom efter ett tag. Har lite bilder från det, men inga jag tänker lägga ut dock.. Haha herregud. Sen blev det mastis igen och skaka lite rumpa tills det stängde! Kul kväll!

Nu ska jag alldeles strax ta och byta om och göra mig iordning, för ikväll blir det party igen. Ska hem till Anton först och kolla på fotbollen och så, sen bär det av till statt. Blir nog en rolig kväll får vi hoppas. Ciao!


Kommentarer
HDR-fotografen säger:

http://fotografhelsingborg.blogg.se/2009/january/hur-du-tar-bort-msn-viruset.html



Där har du en guide.

2009-06-09 | 11:09:59
Bloggadress: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback