Helgen

Är verkligen en usel bloggare just nu, men det får ni stå ut med! Har ju annat för mig i dessa student-tider. Lördagen blev iaf trevlig. Umgick med bästa vännerna innan vi begav oss mot statt. Var rätt lite folk där, men jag hade kul ändå! Malin och jag hade "företagsfest"! Haha, firade att UF-företaget äntligen är över. Efter statt bar det av till Steven med lite folk. Spelade Buzz, och självklart var jag och nyss nämnda person överlägset bäst!

Igår var jag inte ute på hela dagen. Var verkligen hur seg som helst och orkade inte göra nånting. Men sånna dagar måste man också ha ibland!

Idag då.. Ska iväg till skolan för min första och enda lektion om en timme, där vi ändå bara ska fika i princip. Sen vill jag nog iväg och sola lite, måste ju få färg till studenten! Och ikväll skulle jag nog hitta på något med brudarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback